I wonder...

Först o främst - klicka här.

Jaha, vart ska jag börja här då.
Jag vägrar skriva massa julsnack/tjafs här nu, hoppas att ni alla haft en trevlig jul, själv får jag som sagt krupp bara ngn nämner juklappar.
Ha-galna djävlar haha! :P

Ja som så många andra kvällar så slinker en chris isaak-låt fram och den snöar jag alltsom oftast in mig på, jag lyssnar oftast på samma låt om och om och ooom igen och jag tror det bara är Sabina som kan relatera till det och för den delen stå ut med det haha!
Sen så går jag ut på balkongen, barfota, huttrar lite sådär bitterljuvt och tänder min cigg. Sen börjar kugghjulet i hjärnan sköta sitt.
Och slutar aldrig typ.
Jag ältar minsann, jag tror seriöst det. Det är liksom då jag får tid till att göra det så att jag kan vara klar i skallen nästa dag och fit for fight liksom.

Och ibland kan jag somna sådär med blicken - ni vet när man bara stirrar på en grej tillräckligt länge så att allt blir suddigt och omvärlden hamnar i ultradapid typ..
Så gör jag... och blinkar till så vips rök där ett par timmar...
Helt sjukt.

En lat version av mediation? - Tror inte Saya hade hållt med, den enda kvinnan jag känner som faktiskt klarar av att meditera :)

Jaha och sen är klockan typ ett, två på natten och så däckar jag.
Jag måste det. På sistonde har det funnit så mycket i skallen och annat omkring att jag inte klarat av att gå o lägga mig i hyfsad tid för då har grubblerierna bara tagit för sig av skallen typ.

Och då ligger jag mest bara o vrider o vänder och framförallt lyssnar till alla ljud men kniper med ögonen som om livhanken hängt på det...

Så istället väljer jag att smyg-grubbla, typ snoozar kroppen o låter skallen sköta sitt och undermedvetet tar jag itu med allt jag inte orkar bena ut när jag ligger till sängs.

Och så till slut är jag så färdig att jag knappt orkar mig ur soffan bara för att ta mig till sängen...

Fan vad illa... Patetiskt typ.

Oh well.

Peace my friends.

Kommentarer
Postat av: coolbettan

Du har så rätt!

Männen är som Jättebebisar:-)

2008-12-26 @ 15:52:25
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ahaa... Ja det kändes bekant. Men jag har inte skrivit det på bloggen förr då?

2008-12-27 @ 14:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0