en bild säger mer än tusen ord.

Är på en skum plats just nu.
Rekommenderar följande länk starkt, känns som jag o där jag är just nu... Denna låt är helt obeskrivlig för mig.... helt omöjligt att ens börja försöka förklara hur jag känner mig när jag hör den... Jag åker tillbaks i tiden. Tillbaks till tiden med Sabina för några vintrar sedan... tillbaks till hennes balkong, men en kopp te i den ena handen och en cigg i den andra och skallen full av tankar.
Det gör nästan lite ont i bröstet när jag tänker tillbaks. Nästan omöjligt för mig att lyssna på låten och kunna fungera samtidigt...
Det är svårt det där... dem där ensamma nätterna när man är ensam med sina tankar...
Som om gamla riktigt bittra tårar från förr som ej fått falla ligger djupt i mitten på en och gör sig påmint... väcker ontet till liv på ett nostalgiskt skumt sätt...

ash, imorrn är det borta... men nu är ju... nu. liksom.


Här är äntligen lite bilder:
 - en riktigt fin oldie.
Ibland undrar jag vad som hände på vägen, varför och hur vägen framöver ser ut.
I miss it. the old days och ändå inte. Det är bitterljuvt nu. På ett skönt sätt.. Knäpp är jag ikväll... jag vet.
 - gullungen själv.
 - tvättäkta höstbild a la Alma, jag har sagt det förr o säger det igen, vem har sagt att man inte kan ta bra bilder med en mobilkamera ;)
 - Alex njuter av första snön, ovärdeligt.
 - värt kylan anyday
 - en mysig vinkel tyckte jag.

Peace people, o kom ihåg - ta hand om varandra. Alltid typ.

Kommentarer
Postat av: Zossi

Den låten....gör nånting mystiskt med en.

2008-12-11 @ 08:17:48
Postat av: sara

EY! har ni snö borta på på..... humm.. vad kallas området där du bor? :-S



puss!

2008-12-11 @ 09:36:30
URL: http://honsomskablifru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0