datadoktor ngn?

Är dt NÅGON vänlig själ därute som kan ordna min dator så att jag kan blogga normalt, ni vet - MED bilder haha!

Inte mycket att uppdatera här egentligen för som sagt, utan bilder känns dt nästan meningslöst.
En ickemeningslös uppdatering här dock...
Im in love.
There i said it, now its out there!
Minns ni sist ni var sådär löjligt kära så att dt spratt i magen varje gång ni ens tänkte på personen?
Minns ni sist ni hade fjärilar i magen?
Minns ni sist ni fånlog bara åt tanken på personens ansikte?
Jag är där nu.

Peace

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad fan! Har du en blogg? Det har inte jag fattat. Haha..

Och TJENA!! Hur mycket hänger jag med? När i helskotta blev du mamma? Grattis! =)

Är det på sant? Vill du hjälpa mej att fixa till bebisen min?

2008-12-03 @ 00:09:43
URL: http://lantlollanblogg.blogg.se/
Postat av: Linn

Hmm.. Antingen är jag helt bakom flötet, eller så är du. Var hittar jag din mejladress då? haha

2008-12-03 @ 02:52:24
URL: http://lantlollanblogg.blogg.se/
Postat av: Bea

Åhhh att vara nykär är ju sååå mysigt!! Njut!! Kramis!

2008-12-03 @ 14:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0